Thursday, April 14, 2011

LATEST THRIFT FIND

I HAD NEVER HEARD OF TOMS UNTIL I HEARD MY NEIGHBOR TALKING ABOUT GIFTING HER DAUGHTER A PAIR FOR HER BIRTHDAY. I JUST DIDN'T REALLY THINK THEY WERE QUITE MY STYLE. 3 WEEKS AGO I WENT THRIFTING AND FOUND A PAIR OF THE MOST COMFY AND CUTIEST PAIR OF WEDGES. WHEN I GOT HOME AND WHIPPED THEM OUT TO SHOW MY NEIGHBOR I FOUND OUT THAT THEY WERE ONE OF THE NEW STYLES OF TOMS. I GOT THEM FOR $8 AND THEY WERE BRAND NEW!!! "WINNING"!! LOL

DID YOU KNOW THAT WITH EVERY PAIR YOU PURCHASE, TOMS WILL GIVE A PAIR OF NEW SHOES TO A CHILD IN NEED. THIS IS A WONDERFUL REASON TO BUY A PAIR OF TOMS. I AM GOING TO GO AND BUY A PAIR FULL PRICE JUST FOR THIS PURPOSE. THESE WEDGES ARE SUPER COMFY AND I RECEIVED SO MANY COMPLIMENTS WHEN I WORE THEM TO WORK THE OTHER DAY. I WENT ON-LINE AND SEE THAT THEY COME IN ALL SORTS OF COLORS (I'M GONNA GET THE RED WEDGES TOO)!! YOU CAN SEE A PIC OF ME WEARING MY NEW TOMS IN MY PREVIOUS POST TITLED "FESTIVAL LATINO". DO YOU HAVE A PAIR OF TOMS?

30 comments:

Prissy said...

Now that was one heck of a steal!!!! WOW!! I never seem to find shoes while thrifting...

Prissy

L. Michelle said...

I never go thrifting...I don't know why. Maybe because I know I won't find my size in the stores here..I may just consider it one weekend though.

I have never owned a pair of TOMS, but I've heard so many good things about them...I will consider adding them to my wardrobe as well...but I'mma look for them in a thrift store first! LOL

Zarna said...

i don't have a pair, but i didn't know they had heels!

btw - that's awesome that your daughter loves bollywood!! i love aishwarya rai too :)

Full Figured Diva said...

Hey Kiah! Those are cute! I didn't know they had heels either! Great find!

http://Full-Full-FiguredDiva.blog spot.com

Laura said...

What a steal!!! They're really cute! You definitly rock them!!!

Ms. Givens said...

Score! That's my kind of thrifting!

Sunny & Star said...

$8? What a great find. They are so cute. And I love that they give shoes to needy children.

laura said...

ARE YOU SERIOUS?>!?!? Omg! that is sooooo great! I have been wanting a pair of TOMS in ages... the glittery ones to be exact. But my grad student budget won't let me get one. poopy!

hearts, laura♥
the blog of worldly delights

Carla Violet said...

Oh wow that's a fab find! Great job!!

Cheers,
misscarlaviolet.blogspot.com

Collections said...

Love these! I've never seen them in a wedge they look awesome.

I'm having a $100 dollar Shopbop giftcard GIVEAWAY on my blog! Come check it out :) It's open to international bloggers as well.

Collections Giveaway

Savannah said...

Cuteeeee! They look comfy!


xxx

simplychic said...

lol. definitely winning!

toms are huge out here in cali. i didn't know they came in wedges.

Francesca said...

ohhh thanks for your comment! you are beautiful INSIDE AND OUT !! xx

TamStyles said...

i posted my toms the other day...i love em..lucky you.

Abbie said...

Im hatin on you right now....$8!?! BTW, you WORK everything you put on ;)

Wynne Prasetyo said...

they do look comfy, and the good social deed is just too lovely.

Denise said...

love that pair of shoes Kiah! by the way did you get my email ? :)

Mirror of Fashion said...

Pretty!

God's Favorite Shoes! said...

WOW! Score! The wedges are fab!

Style Chic....360 said...

Wow, I seriously need to go thrifting! what a great find!

ChiccaStyle said...

What a great steal!!! They're really gorgeous and look so comfy!Have a great weekend!
http://chiccastyle.blogspot.com/

Fashionistable said...

Doubly cool. Great price and great cause. Xxxx

the nyanzi report said...

Great find, great price indeed. Brand new as well! It simply doesn't any better than that. Can it really?

Taj Acosta said...

I love tom's! I have a gold pair and they are super comfy! This was a total score you came accross and brand new!!!

Ex FatGurl said...

That is a steal $8 for a pair of Toms you are #winning, I scroll down to see the outfit you had on and you look BEAUTIFUL!!!!

I think I might have to get me a pair before Summer starts.

Ashley said...

Blogger spotlight: http://www.glamnolabelz.com/2011/04/blogger-spotlight-from-rez-to-city.html

:)

Gracey said...

Oh, color me jealous! I can't believe you got the new Tom's wedges for $8!!!!! What a fabulous find!

I've never worn Tom's and don't know anyone else who had either, but now I know you, so I might go try some on!

classic daisy said...

I love TOMS! I have the original design, I had no idea they had wedges! I'm raiding their website as you read! lol those look so comfy btw!

Great choice, kiah and the cause really is amazing!

xoxo,
daisy

Néhémie said...

Found your blog by accident and went a bit trough it and this is what I have to say:
I know many blogs and hands down the way you talk about fashion is unique . I can tell that you really love fashion with all your heart out of the way you write about it. Makes me happy to see people again actually having a blog for fun and not for fame :) You really made my day today :) Keep doing such a great job :) Greetings from Germany
xoxo

http://www.sextapeandcigarettes.blogspot.com

Susalie said...

WOW, you found these thrifting? I love thrift shopping, but I rarely find anything that good. That's really great of you to buy another pair at full price :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...